Passi per a Pulizia Manuale di u Capu di Stampante

Passu 1 - Elimina i tanki di tinta è u capu di stampatore. Eliminate i tanki di tinta da u capu di stampa (cisterna) è sigillati in una serratura zip o in un altru saccu di plastica sigillante. Metti à parte, preferibbilmente propostu à u dirittu.

Dopu sguassate u capu di l'impresora (sbattula). NOTA: Puderete vulete portà guanti di lattice per aiutà à mantene l'inchjama fora di e mani.

Passu 2 - Muzzicà u capu di l'impresora. Ci hè parechji suggerimenti nantu à e manere di pulizà u capu di l'impresora è tutti anu qualchì variazione nantu à e seguenti:

Mittite una piccula panna superficiale è pona una strata o duie tovaglioli di carta in u fondu di u cuntainer per pruteggiri i circuiti di teste di stampante da i danni di u cuntattu.
Riscaldate (per micru) abbastanza acqua purificata / imbottigliata per copre i tovaglioli di carta. Pudete ancu aduprà una mistura 50 / 50 d'amonia è acqua distillata (circa una pinta farà). Calentate a mistura in u micru per circa un minutu o menu - ùn devi micca ebbuliscenu.
Pote lentamente l'acqua o mischju nantu à i panni di carta per chì avete circa 1 / 2 inch di liquidu in u fondu di u pane.
Inserite u capu di l'impresora in u cuntainer in cima à i tovaglioli. Vi duvite vede fora di "tinta" di tinta. Move a testa di stampa in diversi spots (circa un minutu ogni locu) è si agita suavemente. Questu dissolverà i zuppi di tinta.
Se a testa di stampatore hè sbagliata, lasciate a soia per 3 à 4 ore o notte. Pudete spustà leggeramente in un locu diversu ogni ora o menu
Passu 3 - Rinviu u capu di l'impresora cun acqua.
Mantene l'unità sottu un tappetu d'acqua calda suave. Pone u to ditte nantu à u tappettu per creà a pressione posteriore chì vi permette di squirtà l'acqua in tutte e crepe di u capu di l'impresora. Vi duvete vede a gunk build up flussu fora. Fate questu finu à chì l'acqua l'acqua scorri.
Passu 4 - Asciutta u capu di a stampante è rimpiazzà.

Eliminate l'unità è rinfrescate bè cù acqua distillata. Agitassi seccu è mettite nantu à i tovaglioli di carta ripiegati a secca à l'aria. (Qualchi persone usanu un secadoru di capelli nantu à una pusizione bassa per asciugà u capu di l'impresora.)
Reinserite u capu di l'impresora è i tanki di tinta. A stampante deve fà automaticamente "Allineamento di teste per stampante". Se non, eseguite manualmente "Allinamentu di teste di stampa" tramite l'utilità di l'impresora. In seguitu eseguite un ciclu di pulizia di testa di stampatore o duie seguite da stampà un mudellu di cuntrollu di un nozzle per verificà u vostru prugressu.
Repetite quantu necessariu.

Facebook GBL Europe

Top
Facebook